Forum: Fortell om ditt kjæledyr

Fiona-Sophie Sphynx` jul

Fiona er en nakenkatt, hun har litt dun på kroppen her og der, men det er fordi det er vinter.
Hun liker seg best i sengen sin på det oppvarmete badegulvet, Hun er en utrolig pratsom, kosete og sjarmerende pusekatt.
Fiona bor på Gjøvik og venter for tiden på våren og sommeren, men hun gleder seg til jul

Her viser hun juleplassen sin med juletre, nisse og adventskalender.
OPS -det ligger visst to mus under treet mitt ..MJAU-MJAU ⌃..⌃

mine to bestevenner

Jeg har to hunder. rase: gordon setter.
De heter Charm og Emil, og er de mest fantastiske hundene som fins.

mange tror at det er mye styr med to hunder. men det er ikke noe verre enn å ha en.
de er veldig greie, men av og til kan det bli litt krangling og slåssing.
gordon setter er en fuglehund, så pappa tar charm med på jakting når han har tid til det. Emil er litt liten enda, og må vente til neste år. Vi går veldig mye på tur, både lange og korte, og det er kjekt for både hundene og meg. Charm og Emil er to helt fantastike hunder som jeg er utrolig glad for å ha. de gir mye glede. og jeg kunne aldri i verden tenke meg å bytte dem bort med noen andre.

mine to bestevenner, som jeg er utrolig glad i :-)

Min kjære Zenta

Hunden min er en blandingsrase, verdens fineste, ifølge “bestemor” og meg selv. Snill, rolig og tålmodig. Hun er ikke glad i dyrlegen. Da skjelver hun, piper og bjeffer og synes nok fryktelig synd på seg selv. Zenta er blitt 8 og et halvt år, hvit i “skjegget”, men blank og fin i pelsen. Blandingen er Flat – Border Collie og Lapphund. Noen der ute som har noe lignende og noe så vakkert?

Luna og kattungene :D

Lunas babyer 187

Mandag 23 februar ble Luna mamma for første og eneste gang.
hun hadde en litt dramatisk fødsel så vi måtte på dyrlegen å få “dratt” ut den første som lå skevt og med rompa til. det så fryktelig vondt ut. den lille (STORE) pusebabyen var livløs og nesten blå. men med hjelp av dyrlegen varming og en sprøyte, gikk det heldigvis bra. han er størst i kullet på 5.. mange store barn for lille Luna. så det blir tur til dyrlegen snart for å få henne sterelisert.
Alle pusebabyene er kjempesøte. det ble 3 jenter og 2 gutter. litt rart men den største og den minste er gutter :) kattungene har fått navnene Ronja, Kaisa, Tjorven, Storm og Oliver.

Lunas babyer 393

Lunas babyer 392

kattungene1 003 — Tjorven

kattungene1 005 — Oliver

kattungene1 010 — Kaisa

kattungene1 018 — Ronja

kattungene1 036 — bitte lille Storm

Max og Luna

Luna 016

Jeg har 2 nydelige katter Max og Luna.
Jeg elsker å ta bilder av de for de finner på det utroligste..
spesielt lille trollet.
Max ble født midt i senga vår 3 november for 13 år siden.
Luna hentet vi i Januar i fjor. ei nydelig lita frøken med de
utroligste rare vaner.
Max kvitrer når han snakker eller så knurrer han hvis han er missfornøyd.
Luna har sin egen purre lyd. Hun knurrer hvis det ringer på døra..
Mange ganger skulle man tro jeg hadde 2 hunder..
Luna elsker varme og ligger gjerne under vedovnen med full fyr i den.

max 009

div 2008 145

div 2008 153

vanjassine 065

Pusane våre :)

Legger ut bilder av alle pusane våre.
Herligste nuttane i verden.
Alle unike på hver sin måte.
Alderen strekker seg fra 1år til 9år.

Anton

Babymamma’n

Bamse

Dolly

Donald

Gamla

Gogga

Skrua

Teddy

Min hund, golden retrieveren, Odin

Jeg har en herlig golden retreiver gutt på 3 år som heter Odin.

Han er snill som dagen er lang, ELSKER Å KOSE, kunne koset dagen lang, tålmodig, elsker å svømme og bade på sommern, og elsker snøen om vintern:-D Han er glad i å leke med andre hunder og gå turer i skogen og marken! Han elsker å få løpe løs på store områder:-D

Har tenkt til å begynne litt med spor med han og litt agility! Vi er medlem i land hundeklubb og trives der:-D

jul 08 (2)

div nov 08 (266)

div nov 08 (28)

jordetur (51)

jordetur (64)

jordetur (17)

jordetur (14)

div nov 08 (33)

div nov 08 (2)

jul 08 (106)

div nov 08 (349)

20 des.08 (172)

Atlas

03.03.2007

Dette er Atlas som bor i Brumunddal.
Han er en kjempesnill boxer og matmor heter Kari Koss Arnkværn.

Jeg heter Birk

21122005(Ny pus)

Katten Birk kom til Stavsberg 21. desember 2005 med merkelapp rundt halsen.

Det ble årets julegave for Madeleine.

Har du mistet ett kjæledyr?

Om du savner ditt kjæledyr kan du gå inn på sonen Hjem kjære hjem.
Der kan du legge inn melding og bilde av ditt savnede dyr eller av et dyr du har funnet som du ikke vet hvem som eier.

Vis frem ditt kjæledyr!

Karoline og Tango

Har du hund, katt, marsvin eller hamster som kjæledyr?
Her kan du legge inn tekst og bilder av ditt kjæledyr uansett hvilke type dyr det er.

Benytt gjerne kalenderen til å legge inn utstillinger eller arrangement som du vet om.
Fortell andre om ditt kjæledyr!

Annonse